RSS

Hiasan Hijab

        Salam Sejahtera semua.....! 
Sihat ke....pada post kali nie, saya nak kongsi minat pasal pemakaian hiasan pada hijab pulak. Sekarang ni kalau kita tengok kat pasaran...banyak sangat jenis-jenis hiasan. Rambang mata jadinye...
         Kalau anda semua perasan, kat pasaran ada pelbagai jenis hiasan seperti cekak, bunga, reben dan sebagainya. kalau dari jenis cekak, macam2 design yang boleh kita jumpa. ada yang berbentuk rama-rama, ada jugak yang berbentuk reben, ada jugak yang berbentuk mahkota dan sebagainya. Tetapi pemakaiannya haruslah tepat dengan shawl yang anda pakai. Takut xsesuai pulak atau terlalu crowded kat atas kepala itu.
         Saya suke yang jenis simple jer...Saya suka bunga. Saya tak suka sangat kalau atas kepala saya penuh dengan hiasan2. better saya letak bunga jer... Tetapi itu mengikut pilihan hati anda la, untuk memakainya. Nasihat yaya, pilihlah hiasan yang bersesuaian....jangan terlalu crowded yaaa.... Selamat Mencube.....


Antara koleksi yaya....

Sekuntum bunga biru..simple..


 Reben...pemakai akan tampak lebih cute.

Hasil gabungan warna merah dan hitam. Hiasan memberi lebih keyakinan kepada pemakai. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment